04 juni 2012

het nieuwe werken

- Dinsdag de 13e? 
- Nee. Moet ik werken.
- Woensdagochtend de 14e?
- Nee. Nou wacht even, hoe laat precies? 
  Ik kan eventueel tot 11 uur.
- Nee, dat wordt hem niet, ik heb om 10 uur nog een afspraak.
- Ok. En ‘savonds?
- Dan moet ik thuis zijn voor de baby.
- Ok. Ehm. Donderdag?
- Mamadag.
- Vrijdag?
- Zou op zich kunnen, 
  alleen dan moet ik even een afspraak verzetten met N 
  en zorgen dat die afspraak van 17 uur van M. verplaatst wordt. 
  Maar wacht even, N. kon bijna niet. En M. heeft het heel druk. 
  Hebben we andere opties?
- Tuurlijk. Gaat lukken. Even kijken. Maandag 19?
- Lesgeven
- Dinsdag 20?
- Hoe laat?
- Even kijken. Vóór 13 uur?
- Mmm. Eigenlijk niet. Krap ook. Toch?
- Ja. Klopt.
  Hoe belangrijk is het eigenlijk?
- Best belangrijk. Toch?
- Tja. Nou ja, we kunnen het anders ook proberen via mail.
- Oja. Tuurlijk. Dat is een goed idee. Toch?
- Ja. Zeker. Zo doen we het. He, fijn. Veel beter. Toch?
- Ja.
  Ehm.
  Wanneer?